SMART-kohtparandus: nutikam võimalus Sinu autole

Mida kujutab endast SMART-kohtparandus?
Lühend SMART tuleb väljendist "Small To Medium Area Repair Technology" ja tähendab protsessi, mille käigus parandatakse autol ühte konkreetset, kahjustada saanud kohta, kasutades selleks spetsiaalseid tööriistu, materjale ja värve.

Miks eelistada SMART-kohtparandust?

SMART-kohtparandust kasutades pole vaja eemaldada või üle värvida ühtegi auto paneeli tervikuna. See aitab kokku hoida nii aega kui ka kulusid.

  • Kiire ja mugav

    Kohtparandus võtab aega vaid 30 minutist 8 tunnini. Kuna autoosi tervikuna pole vaja parandada ega asendada, siis ei kulu aega ka sõiduki lahti monteerimisele.

  • Säästab Sinu raha

    Kohtparandus maksab vähem kui traditsiooniline autoremonditeenus. Remondikulud aga mõjutavad otseselt Sinu järgmise kindlustuslepingu hinda.

  • Su auto jääb nii, nagu oli

    Kohtparanduse käigus pole vaja auto juures muuta mingeid tingimusi võrreldes tootja poolt kokku pandud konfiguratsiooniga (mitte mingit lõikamist, liimimist, värvimist jms).

Sest me hoolime keskkonnast

SMART-kohtparanduse tehnoloogia säästab keskkonda rohkem kui traditsiooniline autoremont ja autoosade väljavahetamine. Jäätmeid tekib märksa vähem ning selle tulemusena on väiksem ka keskkonnareostus (CO2 emissioonid). Samuti väheneb varuosade tootmise mõju keskkonnale.

Loe lisaks, kuidas me Ifis jätkusuutlikkuse nimel tegutseme

  

  

Kuidas SMART-kohtparandust teha saab?

Mõlkide parandamine ilma värvita

Seda meetodit kasutatakse auto kereosadel olevate mõlkide parandamiseks ilma auto algset viimistlust kahjustamata. Meetodi eripära on see, et kahjustada saanud osa vorm taastatakse mehaanilise mõjuga nii seest- kui ka väljastpoolt.

Seda võimalust saab rakendada juhtudel, kui mõlgi on põhjustanud teise auto ukse löök, raheterad või mõni kerge ese, mis on kukkunud auto peale.

Plastist kaitseraua parandamine

See tehnoloogia hõlmab sõiduki mitmesuguste plastosade, näiteks kaitseraua või kinnituste parandamist.

Autoosal võib esineda väiksemaid kriime või läbivaid pragusid või isegi mõni tükk puudu olla. Kõike seda on võimalik parandada tänu tänapäevasele oskusteabele, tehnilistele tööriistadele ja plastmaterjali omadustele.

Esitulede remont

Esitulede parandamiseks on mitu tehnilist võimalust ja meetodit:

  • Esitule kinnituse parandamine autotootja pakutud (nn „tulekõrvade“) kinnituskomplektidega.
  • Esitule klaasi kriimude eemaldamine lihvimise ja lakkimise abil, poleerimise ja vedela polümeerkatte abil või poleerimise ja läbipaistva kaitsekihi abil.

Esitule klaasi vahetus juhul, kui kriimud on parandamiseks liiga sügavad või kui klaasis on pragusid või kui klaas on katki.

Valuvelgede remont

Valuvelgi saab parandada järgmiste meetoditega:

  • Poleerimine
  • Velgede sirgendamine
  • Teemantlõikega kohtparandus

Valuvelgi on keelatud keevitada juhul, kui nende pinnal on mõni pragu.

Kohtparandus või -värvimine

See tehnoloogia võimaldab keskenduda konkreetse kahjustatud koha parandamisele selle asemel, et parandada autoosa kui tervikut. Seda meetodit saab kasutada siis, kui kahjustada on saanud mõne autoosa pind, lakk või värv (nt kriimude puhul).

Konstruktsiooniosade remont

Remonditehnoloogiaid saab kasutada juhul, kui autoosal on sile pind (mustrit ei ole).

Auto siseosade remont

Seda meetodit saab kasutada auto salongi osade parandamiseks, olgu siis tegu plastist, vinüülpinnaga, nahk- või veluurosadega.

See meetod võib aidata kahjustuste puhul, mis on tekkinud näiteks klaasi purunemisest, vandalismist, mõnest teravast esemest, põlemisest jms.

Esiklaasi remont

Seda tehnoloogiat saab kasutada esiklaasi täkke puhul olenemata sellest, kas pragu on juba tekkinud või mitte. Parim tulemus saavutatakse siis, kui esiklaas parandatakse võimalikult ruttu pärast õnnetust. Et vältida tolmu sattumist kahjustatud alale, tuleks see koht katta läbipaistva kleebisega.

  • Täke ei tohiks asuda juhiabikaamerate või vihmaanduri tööalade ees (tavaliselt tahavaatepeegli ees).
  • Täkke läbimõõt koos pragudega peaks olema laiem kui 2,5 cm.
  • Täke peaks olema esiklaasi servast vähemalt 6 cm kaugusel.

Juhtus õnnetus? Teata kahjust

Autoga juhtunud kaskokahju korral saad teatada meile kahjust iseteeninduses ja If Mobile äpis, esitades kahjuteate.