Tagasiside - mida kliendid meie kohta räägivad

Kindlustuse valik on sinu jaoks oluline otsus - otsid ju usaldusväärset partnerit.

Vaata, mida meie kliendid If Kindlustuse kohta räägivad

Väga hea kogemus olnud If kindlustusega, kui kodus oli veeavarii. Kõik sujus ja remont tehti ära nädalaga. Väga meeldiv klienditeenindus ja haldurile ka kiitused.

Kaija O.

***

Olen saanud alati just mulle vajaliku teenuse ja tõeliselt kiire ajaga. Suhtlemine on väga meeldiv. Seega on minu arvates teenindus - nii netipõhine kui ka telefonipõhine  -väga heal tasemel. 

Enela K.

***

Meeldis asjalik ja lahke asjaajamine. Kannatlikkus, millega mulle seletati, mida mina pean tegema ja mida teeb kindlustus. Töö tulemus mu köögis on suurepärane – kõik näeb välja parem, kui oli enne!

Kadri O.

Tunnen Ifiga ennast turvaliselt, hoituna, läbi kogu selle närvipinge ja jama. Ifi teenindus muudab selle talutavaks :) Aitäh nii selle, kui varasemate kordade eest!

Kristel J.

***

Sõbralik teenindus, tuletab meelde, kui kindlustus hakkab lõppema, ei ole pealetükkiv. Ei määri pähe asju, mida vaja ei ole ehk arvestab kliendi vajadustega.

WAX Stuudio OÜ.

***

I have been a customer of If insurance for over 20 years - in Norway as well as Estonia - and have never had reason to complain.

Elvira I.

Väga hea kogemus halvas olukorras. Teenindus oli kiire ja korralik, kahju juhtumi korral võeti kiirelt ühendust, saadeti meeldetuletusi ja kahju hüvitamine oli kiire ning selge.

Alena H.

***

Kahjukäsitlus oli kiire, vaid päev pärast reisi oli reisil tõrke tõttu ootamatult kulunud raha taas kaardil. Suhtlus oli konkreetne ja selge.

Oliver H.

***

Meeldis, et If kindlustus on vastutulelik ja mõistev. Tänan veel ka majutushüvitise eest, mis oli igati vajalik ja toeks noorele inimesele reisil olles.

Anu R.

Miks me klientidelt tagasisidet kogume?

Klientidelt saadud väärtuslik info aitab meil mõista kindlustuse ostjate tegelikke soove ja vajadusi, millest lähtuvalt oleme täiustanud teenuste kvaliteeti, panustanud tootearendusse ja muutnud tekste lihtsamini mõistetavamaks.

Tagasisidest tekkinud muudatused:

• Avasime Ifi kodulehel klienditeeninduse live chati

• Muutsime Ifi kodulehel kahjudest teatamise vormi ja juhised selgemaks

• Töötasime välja If Plus boonusprogrammi

• Täiustame pidevalt erinevate kindlustustoodete kindlustuskaitseid

• Kirjutame kindlustustingimused ja kahjuotsused selgesõnalisemaks

Helista või kirjuta meile

Ei saanud oma küsimusele vastust või soovid konsulteerida meie kindlustusspetsialistiga? Helista või kirjuta meile:

Kindlustustelefon: 777 1211

E-mail: info@if.ee