Elektriauto kaskokindlustuse keskmine kahjuhüvitis on endiselt palju suurem ja on veelgi tõusuteel. Ifi kaskokindlustuse andmetel ulatub keskmine kahjusumma elektriauto puhul 2000-2500 euroni. Diisel- või bensiiniautode puhul on keskmine hüvitis ligikaudu tuhat eurot väiksem.
Kõrged remondikulud on üks peamine põhjus, miks elektriauto kindlustuse hind on kõrgem. Ehkki varem arvati, et kuna elektriautodel on vähem liikuvaid osi, pole neid vaja nii sageli remontida, ei ole see päriselt nii läinud. Elektriautode suurem kaal ja soodumus saada auklikul teel viga suurendavad remondikulusid.
Pärast rasket õnnetust on elektriauto remontimine keerulisem, kui võrrelda seda tavalise sisepõlemismootoriga auto remontimisega. Keerukus on tingitud eelkõige elektrisõidukite kõrgtehnoloogilisest varustusest – kaameratest, anduritest ja muudest tipptasemel seadmetest. Elektriautode teenindusega tegeleb ka vähem kvalifitseeritud mehaanikuid.
Aku asendamise kulu on kindlustajate jaoks oluline probleem. Kuna aku on tavaliselt paigaldatud auto põhja alla ja hõlmab suurt ala, on see ka kahjustustele väga vastuvõtlik. Isegi kerge kokkupõrkega võib kaasneda kulukas remont või lausa mahakandmine, kuna aku hind võib olla kuni pool auto väärtusest.
Kasutatud elektriautodega võib veelgi suuremaid probleeme tekkida. Kui uuel elektriautol on selge ajalugu ja müüja garantii, siis kasutatud elektriauto omanik ei tea auto minevikku ning autol võib olla varjatud kahjustusi. On tulnud ette juhtumeid, kus halvas seisus avariilisi elektriautosid on toodud USA-st Euroopasse, kus need on korda tehtud ja endale uued omanikud leidnud. Selline auto kätkeb endas edasisel kasutamisel suuremaid ja ettenägematuid riske ning võib uute õnnetuste korral sõitjate tervist ja elu ohustada.