Kristiina töötab Ifi tugiteenuste büroos riskihaldurina. Oma töös tegeleb ta igapäevaselt riskihindamisega selliste kindlustustoodete puhul nagu kodu-, õnnetusjuhtumi- ja reisikindlustus. Näiteks vaatab ta hoone hindamisakti või klientide poolt saadetud majade pilte. Mõni hoone võib vajada enne kindlustamist siiski põhjalikku renoveerimist.
Tugiteenuste tiim uuendab klientide kindlustuslepinguid järgmiseks kindlustusperioodiks, nõustab kindlustustoodete teemal ja on kliendi kõrval, vastates küsimustele telefoni, e-kirja ja kodulehel oleva Chati kaudu.
Tiimi töös on oluliseks osaks ka suhtlemine koostööpartneritega ja oma töötajate toetamine. Põnevust lisab ka erinevate müügiprogrammide muudatuste ja uute programmide testimine.
Töötajasõbralikkus ja hoolivus
Riskihalduri töös peab olema hea suhtleja ning kindlasti tuleb oluliselt kasuks see, kui olla motiveeritud, kõrge vastutustundega ja pühendunud.
„Võin julgelt öelda, et mulle meeldib minu töös kõik: vaheldusrikkad olukorrad, pidev uute asjade õppimine ning eriti minu pädevad kolleegid. Tööandjana hindan Ifis töötajasõbralikkust ja hoolivust. Meil on lahedad kolleegid, siin toimub erinevaid üritusi ja tegevusi, näiteks on mu lemmik ifikate jõululaat, kus ütlemata tublid kolleegid on ise loonud palju huvitavat käsitööd. Armsad on olnud rõõmu toovad üllatuskingitused tööandja poolt,“ lausub Kristiina.
Kristiinal on kindlustuse vallas pikk kogemus, sest kindlustuse juurde jõudis ta tegelikkuses juba 1999. aastal. Tema teekond erinevatel ametitel on olnud vaheldusrikas. Kristiina on töötanud klienditeenindajana ning seejärel erinevates tiimides, alustades ka kahes täiesti uues loodavas osakonnas. Viimased neli aastat on ta töötanud riskihaldurina ja teeb seda siiani rõõmuga, sest iga päev üllatab.
„Olen Ifis töötatud aja jooksul saanud juurde palju tarkust oma juhtidelt ja kolleegidelt. Tunnen, et olen ise muutunud tasakaalukamaks,“ ütleb Kristiina. Ta hindab oma meeskonnas kõige rohkem seda, et tal on toetavad ja innustavad kolleegid ning aus ja avatud suhtlemine oma vahetu juhiga.
Kindlustuse suured arengud
Kindlustuses on aga viimase kahe aastakümne jooksul olnud tohutud arengud! Varasemalt sõlmiti enamus poliise käsitsi, täna toimub kindlustuslepingute uuendamine automaatselt.
Kristiina toob ühe lihtsa näite, kui klient soovis kunagi sõlmida oma autole kaskokindlustuse lepingut. Selleks pidi ta laskma kahjuosakonnal enne oma sõiduki üle vaadata, täitma erinevaid blankette ja suhtlema mitmete erinevate inimestega.
„Täna on kindlustamine kiire, mugav ja sujuv - klient saab sõlmida lepinguid ükskõik, kus soovib, isegi ainult oma mobiiltelefoni teel!“ ütleb Kristiina.
Kas tahaksid rohkem teada?
Loe lähemalt Ifi kui tööandja kohta ja millised positsioonid on Ifis hetkel saadaval. Vahest leiad midagi, mis pakub Sulle huvi ja saad rajada oma edasise karjääri Ifis.
Want to know more?