Uuringust selgus, et pooli inimesi häirivad kihutavad elektritõukeratturid ja veerandit segavad kiiresti sõitvad jalgratturid. Kuna Eestis on ikka veel palju piirkondi, kus eraldi jalgrattateid pole, ajavad sõiduteel sõitvad jalgratturid kurjaks ka autojuhte. Viiendikku autojuhtidest häirivad tee ääres sõitvad jalgratturid ja rohkem kui veerandit autode vahel sõitvad ratturid.
If Kindlustuse sõidukikahjude grupijuhi Taavi Kruusi sõnul selgus uuringust, et inimesed tahavad võimalikult kiirelt ja segamatult jõuda soovitud sihtkohta, seega on samadel teedel liikuvad eri kiirusega liiklusvahendid nii ohu kui ka pingete allikaks.
„Mõistagi oleks turvalisem, kui meil oleksid eraldi teed autojuhtidele, ratturitele ja jalakäijatele, paraku on neid pigem vähem, kui tarvis oleks. Seega on mõistmist vaja kõigilt osapooltelt, aga eelkõige on oluline, et autod mööduksid jalgratturitest piisavalt ohutult ning jalgratturid ja tõukerataste juhid võtaksid hoo maha jalakäijatest möödudes. Sellise harjumuse laiem kujundamine ühiskonnas aitaks oluliselt pingeid ja õnnetusi vähendada,“ selgitas Kruus.
Uuringu tulemustest ilmnes, et autojuhte häirivad liikluses autode vahel liikuvad jalgratturid rohkem kui mootorratturid ja mopeedijuhid. Kui jalgratturid segavad enam kui veerandit autojuhte, siis teiste liiklusvahenditega sõitjad vähem kui viiendikku.