Esimene levinud põhjus on see, et tekkinud kahjud ei olnud kindlustuskaitse all. Kindlasti tuleb enne kindlustuse sõlmimist kindlustustingimused korralikult läbi lugeda. Kui Sul tekib küsimusi mõne punkti kohta või kui leiad mõne olukorra, mille puhuks Sa kindlustatud ei ole, võta kindlustuspakkujaga julgelt ühendust. Kui kindlustad oma korteri Ifis, saad seda teha mugavalt kodulehe vestlusaknas ja ka iseteeninduses. Koos konsultandiga saate lepingu üle vaadata ning leida sobivamad lahendused.
Teine levinud põhjus keeldumiseks on see, et kahju on põhjustatud korteriomaniku hooletusest. Omanikult oodatakse, et ta käib oma varaga heaperemehelikult ümber. See tähendab, et kui näiteks mõne toru ühendus tilgub, tuleb esimesel võimalusel lasta see ära parandada, mitte jääda lootma, et ehk ei juhtu midagi hullu.
Kolmas põhjus on kindlustuse liiga hiline teavitamine kahjujuhtumist ja õnnetuse dokumenteerimata jätmine. Kui juhtub õnnetus, võta oma kindlustusega ühendust niipea, kui kahjukolle on kontrolli all. Kui oled kindlustatud Ifis, võid helistada 24/7 töötavale kindlustustelefonile 777 1211. Nii saad vajadusel meie konsultandilt ka juhtnööre, kuidas edasi talitada. Kahjude ulatuse hindamiseks on kindlasti vaja teha ka õnnetuspaigast informatiivsed fotod.