Reisikahjud

Reisil olles juhtus õnnetus või vajasid ravi? Su reisiaegu muudeti või kaotasid kohvri?

Kahjuteate edastamiseks veendu palun, et Sul on olemas kõik vajalikud dokumendid või fotod neist. 

Tutvu vajalike dokumentidega alloleval lehel

Sinu reisis toimus muudatusi/ärajäämisi?

Võta ühendust kasutamata jääva teenuse pakkujaga ning täpsusta tagastatav summa. Ole koos infoga valmis lisama järgmised dokumendid:

  • Reisi jätkamisel: lisakulude dokumendid (uued lennupiletid, taksokviitung, broneeringu muutmise tasu jms) + esialgset plaanitud kuju tõendav info.
  • Reis jääb ära haigestumise tõttu: arstitõend haigestumise kuupäeva ja diagnoosiga  ja ravi maksumust tõendav info
  • Reis tühistatakse teenuse pakkuja poolt: teenuse osutajapoolne tühistamise teade 

Vajasid välisriigis ravi või meditsiinilist abi?

Lisa fotod või failid raviarvetest ja arstitõendist. Jälgi, et tõendil oleks diagnoos ja haigestumise kuupäev.

Sinu pagasi või isiklike esemetega juhtus viperusi või need varastati?

Lisa fotod või failid pagasikahjust. 

  • Kahjustumise korral lisa foto asjadest ja lennufirma tõend.  
  • Varguse korral lisa politseitõend, nimekiri asjadest koos ostuaja ning hinnaga.

Muud juhtumid reisil?

Kui sul on juhtumiga seotud pilte või muid faile (tšekid, pildid, tõendid), mida pead oluliseks, lisa need.

Kuidas toimub reisikahju käsitlemine Ifis?

  • Täida kahjuteade . Ole valmis lisama vajalikke lisadokumente - protsessi kiirendamiseks tutvu eelnevalt, mis dokumente kindlasti vaja läheb.
  • Pärast kahjuteate edastamist võtame Sinuga ühe tööpäeva jooksul ühendust. 
  • Hüvitame kahju Sulle kohe, kui juhtumi asjaolud on selged ja kahju ulatus teada. Vajadusel küsime lisainfot. Info edastame Sulle kirjalikult e-kirja või SMS-i teel.​

Helista või kirjuta meile

Ei saanud oma küsimusele vastust või soovid konsulteerida meie kindlustusspetsialistiga? Helista või kirjuta meile:

Kindlustustelefon: 777 1211

E-mail: info@if.ee